Tämä on minun oma henkilökohtainen osuuteni selitellä asioita. Ensimmäiseksi selitetään sen verran että minä en tänne paljon raapusta elämästäni, koska minulla ei ole sellaista. Sen sijaan tämä blogi on Shiral tekstin esiintuomista varten. Lukekaa jos vähänkin löytyy kiinnostusta.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Otan mielelläni vastaan palautetta, mutta…

 

Minä EN halua tietää:

  • että ensimmäinen kappale on kuin Alienista.
  • että tekstissä on kirjoitusvirheitä
  • että jokin tekninen laite ei oikeasti toimi noin.

 

Minä tiedän jo että alku on kuin alienkopio, mutta en lähde väkisin sitä muuttamaan koska minusta se on hyvä juuri noin. Tiedän että tekstissä on paljon kirjoitusvirheitä ja tämä on vasta ensimmäinen versio. Aion kyllä korjata virheet. No panic. Eikä minua kiinnosta miten laitteet oikeasti toimii, pääasia että se kuulostaa suurin piirtein uskottavalle.

 

Sen sijaan kuulen mielelläni siitä, mitä mieltä olette hahmoista, ympäristön kuvailusta, tapahtumien kulusta. Rakentavaa palautetta, kiitos J

 

Toivottavasti miellyttää.